Własna firma to marzenie wielu z nas. Jednakże ci ludzie, którzy zdecydowali się spełnić to marzenie, doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak trudne bywa utrzymanie własnego biznesu z ryzach. Fachowcy doradzają, aby nie brać się za otwieranie kolejnego sklepu: czy to stacjonarnego, czy internetowego czy nawet połączeniu obu typów. Najbardziej dochodowe są firmy oferujące usługi. Jednakże muszą być to usługi na poziomie, o czym poświadczy jak najszersze grono klientów. Niestety przedsiębiorcy zajmujący się świadczeniem przeróżnych usług doskonale wiedzą, jak trudne jest zdobywanie nowych klientów. W naszym kraju panuje dziwna moda: ufamy tylko ludziom, którzy mają niebagatelne doświadczenie. Powstał więc paradoks, że rozmowę kwalifikacyjną o pracę przejdzie tylko dwudziestolatka z dyplomem magistra i dziesięcioma latami doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. To samo tyczy się wszelkich fachowców. Nie ufa się tym starszym, bo uważa się, że wszystko już robią automatycznie i na pewno nie znają się na modzie. Młodzi natomiast uważani są za żółtodziobów, którzy szukają klienta, na którym będą mogli poćwiczyć. Ceny wyższe od przeciętnych w ogóle nie zachęcają klientów, którzy powinni zastanowić się nad tym, co takiego ma do zaoferowania fachowiec ceniący się tak wysoko. Przez to wszystko strasznie trudno znaleźć nowych klientów.

Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.





























Leave a Reply