Zaangażowanie milionów Internautów

Zaangażowanie milionów Internautów

Dziś Internet daje tak wiele możliwości reklamie i promocji, że czasami trudno jest wyobrazić sobie, aby kosztujące niejednokrotnie grube miliony reklamy telewizyjne były w stanie w rzeczywistości zagrozić temu, jak wielki rynek reklamowy wprowadza się właśnie do Internetu. Dlatego też każda większa firma robi wszystko, aby zatrudniać specjalistów od marketingu doskonale zorientowanych w możliwości sieciowej reklamy – a możliwości tych jest wiele i czasami można je wykorzystać tak, że aż dziw bierze, jak można było sobie wcześniej bez wszystkich tych narzędzi poradzić. Biorąc pod uwagę, że większość użytkowników miliardowej społeczności Internetu to ludzie dość młodzi i aktywnie wykorzystujący sieć, spędzający w niej dużo więcej czasu niż przed telewizją a tym bardziej prasą czy radiem – reklamowanie się na najchętniej odwiedzanych stronach www to naturalne postępowanie uzasadnione ekonomicznie i marketingowo. Ale marketing działa w obie strony i czasami wcale nie jest ważne to, jak wiele dobrych reklam dana firma zamieści w sieci, ale to jak ludzie na nią zareagują, co sobie pomyślą na jej widok. Dlatego sieć daje i tutaj niesamowite możliwości pozyskania przez dział marketingu informacji zwrotnych na temat swoich działań. W ten sposób łatwo jest wprowadzić poprawki do swojej strategii.