Reklama w nowych mediach

Reklama w nowych mediach

Dla specjalistów od reklamy Internet na początku nie kojarzył się szczególnie imponująco i chociaż naturalnie dość szybko zaczęto umieszczać na najpopularniejszych witrynach świata bannery reklamowe, krótkie filmiki, gry flash czy linki osadzone w tekstach sponsorowanych – to mało kto był w stanie wyobrazić sobie, aby reklama ta mogła pójść chociażby o krok dalej. Dzisiaj niewątpliwie nikt nie ma wątpliwości, że marketing internetowy to absolutna przyszłość reklamy przede wszystkim ze względu na swoje śmiesznie niskie koszty. Dzięki zastosowaniu marketingu szeptanego a także licznych portali społecznościowych i grup kontaktów możliwe jest dzisiaj niemal wirusowe zarażanie tysięcy użytkowników jakimś krótkim filmikiem reklamowym czy innym sponsorowanym materiałem tak, by te tysiące fanów samodzielnie, bez najmniejszej zachęty przekazywały informację o danym materiale, a najlepiej bezpośredni link do niego, wszystkim swoim znajomym przy wykorzystaniu właśnie tych współczesnych i bardzo nowatorskich form elektronicznej komunikacji. Niewątpliwie taki szeptany marketing to coś, na co sami marketingowcy może by wpadli, ale nie byliby bez wątpienia w stanie swojej wizji zrealizować bez zaangażowania do tego celu programistów i informatyków, którzy w pierwszej kolejności napisali te programy i witryny.